środa, 24 sierpnia 2016

Notka #1

Cześć.
Ostatni rozdział dodałam nieco ponad miesiąc temu. Jest mi teraz strasznie głupio, że nie pisałam rozdziałów, jednak chwilowo straciłam pomysł na te opowiadanie. Nie kończę z nim, ale rozdziały będą się pojawiały rzadziej niż wcześniej. Zmienię również jego wygląd, ale to już inna sprawa. :D

Założyłam drugi blog z opowiadaniem. Jestem strasznie zmienna i nie zdziwcie się, jak w przyszłości będę miała ponad trzy blogi. xd Zaczęłam pisać rozdziały, aby potem co jakiś czas dodawać je na bloga. Nie jest on o Raurze ani o Ross'ie, ani o Laurze tylko o innej osobie, której historia chodzi mi po głowie już jakiś czas. Jak wejdziecie, będziecie wiedzieć o co mi chodzi. :)
Tak więc zostawiam wam linka ~ http://with-love-story.blogspot.com/
Przepraszam was za tę przerwę, o ile ktoś to w ogóle czyta. :D

Adios!

1 komentarz: